
1.1 . При получаването на стоката, КЛИЕНТЪТ е длъжен незабавно да я прегледа, и в случай, че констатира видими недостатъци като: нарушена цялост на опаковката, козметични транспортни дефекти, липса на придружаващи аксесоари, липса на придружаващи документи /който и да е от изискваните от българското законодателство/, незабавно да информира лицето, извършващо доставката. В присъствие на лицето, извършващо доставката се съставя констативен протокол за наличие на дефекти и липси в окомплектовката и КЛИЕНТЪТ отказва да получи пратката.
1.2 . В случай, че КЛИЕНТЪТ не направи оглед на получената стока и не предяви незабавни претенции, стоката се смята за одобрена, и потребителят губи право да претендира на по-късен етап за транспортни дефекти.
1. 3. В случай, че КЛИЕНТЪТ е избрал по собствено желание куриерска фирма, с която ТЪРГОВЕЦЪТ няма договорни отношения за доставка на своята поръчка или е възложил на такава връщане на стоката обратно към ТЪРГОВЕЦА, рискът от загуба или повреда на стоката е изцяло за сметка на КЛИЕНТЪТ съгласно чл.103 ал.2 от ЗЗП. КЛИЕНТЪТ отправя претенции към избраният от него превозвач.
1.4. КЛИЕНТЪТ , който има качество на потребител по смисъла на ЗЗП, има право на основание чл.50 от ЗЗП да се откаже от сключения договор от разстояние без да дължи неустойка или обезщетение в срок от 14 дни, считано от датата на получаване на стоката, съгласно чл.50 т.2а,б .
1.5. КЛИЕНТЪТ информира писмено ТЪРГОВЕЦА за решението си да се откаже от договора за продажба преди изтичането на 14-дневния срок по чл.50 от ЗЗП, а ТЪРГОВЕЦЪТ изпраща на КЛИЕНТЪТ незабавно потвърждение на получено заявление за отказ от договор за продажба.
1.6. КЛИЕНТЪТ връща стоката на ТЪРГОВЕЦА в 14-дневен срок от предявяване на претенцията и заплаща транспортните разходи за връщане на стоката по чл.55 ал.2 от ЗЗП. Крайният срок за връщане на стоката обратно на ТЪРГОВЕЦА е преди изтичането на 14-дневния срок.
1.7. ТЪРГОВЕЦЪТ възстановява получената сума, платена от КЛИЕНТА , включително с разходите за доставка, в 14-дневен срок, считано от датата на уведомяване за решението на КЛИЕНТЪТ да се откаже от договор за продажба, като използва същото платежно средство, използвано от КЛИЕНТА . При неспазване на срока за връщане на стоката от КЛИЕНТА, ТЪРГОВЕЦЪТ задържа възстановяването на заплатената сума докато не получи обратно стоката от потребителя.
1.8. На основание на чл.55 ал.4 от ЗЗП ТЪРГОВЕЦЪТ възстановява на КЛИЕНТА намалена стойност на закупената стока. ТЪРГОВЕЦЪТ отбива от заплатената сума 15% и възстановява на КЛИЕНТА остатъчната стойност, включително разходите за доставка, когато стоката е в лош търговски вид /нарушена или липсваща опаковка/; ТЪРГОВЕЦЪТ отбива от заплатената сума 25% и възстановява на КЛИЕНТА остатъчната стойност, включително разходите за доставка, когато стоката е изпробвана /с цел да се установи естеството, характеристиките и доброто функциониране/.
1.9 . ТЪРГОВЕЦЪТ не възстановява разходи за доставка, ако КЛИЕНТЪТ доброволно е избрал различен доставчик от предлаганите от ТЪРГОВЕЦА, с които има договорни отношения.
1. 10. В случай на обстоятелствата посочени в т.6.1, 6.2 и 6.3, както пагуба или загуба на стоката, ТЪРГОВЕЦЪТ не възстановява заплатената сума за стоката и всички свързани с нея разходи.
София, "Ботевградско шосе" 80-102
Тел.:(+359)(2) 946 40 20
Факс:(+359)(2) 946 40 20
GSM:(+359) 885 835 479
Е-мейл:
Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.