Обща информация
Описаните на тази страница Общи условия уреждат взаимоотношенията на основание Глава IV, раздел I „Договор извън търговски обект и договор от разстояние” от ЗЗП между Онлайн магазин, ЮБИС с пълно търговско име ”ЮБИС-ЕООД”, наричан по-долу ТЪРГОВЕЦ и потребителят, който ползва услугите на сайта, наричан по-долу КЛИЕНТ.
Онлайн магазин ЮБИС - www.ubis.bg служи като виртуална платформа за предлагане и продажба на широка гама стоки – строителни материали, бои, латекси и строителна химия, ел.материали, осветление, железария, ВиК, отопление и вентилация, машини и консумативи, уреди за дома, стоки за бита.
КЛИЕНТЪТ се съгласява с настоящите общи условия на ТЪРГОВЕЦА, като ги приема безусловно и е длъжен да ги спазва. ТЪРГОВЕЦЪТ си запазва правото да обновява, допълва или променя Общите условия съобразно изискванията на потребителското и търговското право, както и всички нормативни актове, действащи в Република България.
1.Общи условия
1.1 За да пазарува и ползва всички услуги на Онлайн магазина на ТЪРГОВЕЦА е необходимо КЛИЕНТЪТ да се регистрира доброволно и безплатно от регистрационната форма. Регистрацията изисква КЛИЕНТЪТ да предостави коректно своите данни, които включват: име и фамилия, адрес, телефон, е-mail адрес , при необходимост данни на юридическо лице за издаване на фактура и адрес за доставка попълнени на кирилица.
1.3. При успешна регистрация КЛИЕНТЪТ ще получи на посочен от него e-mail адрес потвърждение за потребителското име и парола, с които ще може да влиза и ползва създадения профил в Онлайн магазина на ТЪРГОВЕЦА.
1.4. При некоректно посочени данни, ТЪРГОВЕЦЪТ си запазва правото да анулира създаденият профил
1.5. В Онлайн магазин ЮБИС - www.ubis.bg, съгласно чл.47 от ЗЗП, на всеки продукт са посочени: наименование на артикул, марка и модел, основни характеристики; крайна цена на продукта в лева /включен ДДС/, цена за доставка
1.6. ТЪРГОВЕЦЪТ предоставя по своя преценка допълнителна потребителска информация, за по-пълна информираност на ПОЛЗВАТЕЛЯТ при избора на покупка.
1.7. ТЪРГОВЕЦЪТ запазва правото си да променя цените без да уведомява предварително потребителите. КЛИЕНТЪТ заплаща цената, валидна в момента на поръчката.
2. Поръчка на стоки
2.1. КЛИЕНТЪТ може да закупи стоки и услуги онлайн от www.ubis.bg след като влезе в профила си през използваната връзка «Вход» с потребителско име и парола.
2.2. КЛИЕНТЪТ избира конкретен продукт , чрез кликване върху бутона «КУПИ» достъпен при преглед на продукта. Натискането на този бутон записва избрания продукт във виртуална потребителска кошница.
2.3.КЛИЕНТЪТ може да разглежда съдържанието на кошницата, да добавя нови продукти или да премахне вече добавени.
2.4.КЛИЕНТЪТ потвърждава поръчката си чрез натискане на бутона «ПОТВЪРДИ ПОРЪЧКАТА». В случай, че не добави нови данни за адрес на доставка , ТЪРГОВЕЦЪТ приема по подразбиране адреса за доставка, посочен в данните при регистрацията.
2.5. С натискането на бутона във формата за регистрация се съгласявате с общите условия.
2.6. Договорът за продажба от разстояние между ТЪРГОВЕЦА и КЛИЕНТА се счита за сключен от момента на потвърждаване на конкретната поръчка, от което произтича задължение за плащане от КЛИЕНТЪТ за закупената от него стока онлайн.
2.7. При успешно направена поръчка КЛИЕНТЪТ получава съобщение на посочения от него в регистрацията e-mail адрес с данни за направената поръчка: номер на поръчка,код за онлайн достъп, обща стойност на поръчката, линк за преглед на поръчката онлайн
2.8. При некоректно попълнени данни на КЛИЕНТА, ТЪРГОВЕЦЪТ ще анулира постъпилата поръчка, с което автоматично се прекратява Договора за продажба от разстояние.
2.9. Регистрираният КЛИЕНТ има възможност да съхранява и следи в профила си хронологична информация за направени във времето назад от него покупки и актуални поръчки.
2.10. След постъпване на поръчката служител на ТЪРГОВЕЦА се свързва с КЛИЕНТА и уточнява детайли относно изпълнението на поръчката и доставката. Поръчки направени в неработни дни и официални празници се потвърждават в първия работен ден
2.11. При изчерпана наличност на поръчани продукти ТЪРГОВЕЦЪТ задължително уведомява КЛИЕНТА, като уточнява допълнителни възможности за поръчка и приблизителен срок на доставка.
3. Методи за плащане
3.1.КЛИЕНТЪТ има възможност за избор да заплаща поръчаната стока чрез:
3.2. Всички плащания се извършват в български лева, независимо от вида на разплащане
3.3. Чрез доброволно избран метод за плащане КЛИЕНТЪТ извършва плащане към ТЪРГОВЕЦА за закупената онлайн стока.
3.4. Поръчки с метод на плащане банков превод, се изпълняват след постъпване на сумата по сметката на ТЪРГОВЕЦА.
4. Доставка
4.1. Доставки се извършват само на географската територия на Република България.
4.2. Доставката се извършва чрез куриерска фирма или чрез транспорт на ТЪРГОВЕЦА. При личен избор на куриерска фирма от КЛИЕНТА, с която ТЪРГОВЕЦЪТ няма договорни отношения, не са валидни обявените условия за доставка и рекламация.
4.3. Цената за доставка, е включена в общата стойност на фактурата, освен когато ТЪРГОВЕЦЪТ е обявил преференциални условия с безплатна доставка.
4.4. Поради разнородната стока която предлагаме цената за доставка се уточнява допълнително след постъпване на поръчката.
4.5. Поръчките се доставят до адрес на клиента /до входа на сградата, при осигурен достъп/ или до офис на куриерска фирма
4.6. Поръчани стоки чрез Онлайн магазин ЮБИС - www.ubis.bg се доставят от куриер или от служител на ТЪРГОВЕЦА в срок от 2 до 5 работни дни, в зависимост от наличността на поръчаният продукт. За гр. София и гр. Елин Пелин се изпълняват и бързи доставки 24-48 часа, след потвърдена наличност.
4.7. Посочените срокове се прилагат съобразно обявени графици за отдалечени населени места и официални празнични дни, когато не се извършват доставки от куриерските фирми.
4.8. В случай на забавяне на доставката, ТЪРГОВЕЦЪТ е длъжен да уведоми КЛИЕНТА, независимо от причините на забавянето.
4.9. ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност за закъснение, породено от действията на куриер или куриерска фирма.
4.10. Стоката се предава на КЛИЕНТА срещу подпис, с който се удостоверява, че ТЪРГОВЕЦЪТ е изпълнил поръчката.
4.11. КЛИЕНТЪТ оглежда доставената стока за транспортни повреди или други щети и предявява претенции в присъствието на куриер, или лице, доставящо пратката.
4.12.С полагането на подпис на приемо-предавателен документ КЛИЕНТЪТ овластява куриера да предаде от негово име на ТЪРГОВЕЦА сумата по общата стойност от фактурата за доставената стока, при избран метод на плащане наложен платеж.
4.13. При невъзможност КЛИЕНТЪТ да бъде намерен на посочения адрес за доставка, не по вина на ТЪРГОВЕЦА, лицето, извършващо доставка, оставя съобщение с телефон за контакт, на който получателят следва да се обади в рамките на 24 часа за уточнение на втори опит за доставка.
4.14. В случай, че КЛИЕНТЪТ не осъществи връзка за уточняване на доставката, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява и ТЪРГОВЕЦЪТ се освобождава от задължение да достави поръчката.
4.15. В случай, че КЛИЕНТЪТ откаже да приеме поръчаната стока, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява и лицето, извършващо доставка я връща на ТЪРГОВЕЦА.
4.16. Рискът от загуба или повреда на стоката преминава от ТЪРГОВЕЦА върху КЛИЕНТЪТ в момента, в който той или посочено от него лице, различно от превозвача, приеме стоката.
5. Гаранция
5.1. ТЪРГОВЕЦЪТ предоставя на КЛИЕНТЪТ стока, която съответства на договора за продажба
5.2. ТЪРГОВЕЦЪТ предоставя на КЛИЕНТЪТ стока с поета търговска или производствена гаранция, в съответствие с договора за продажба не по-малко от 2 /две/ години, считано от датата на доставка.
5.3. КЛИЕНТЪТ получава от ТЪРГОВЕЦА търговска гаранция в писмена форма, съдържаща информация за: съдържание и обхват на гаранцията; срок на търговската гаранция; териториален обхват на търговската гаранция; име и адрес на Оторизиран сервиз /лице/, предоставящо търговската гаранция, пред което може да бъде предявена.
5.4. ТЪРГОВЕЦЪТ удовлетворява искане за разваляне на договор за продажба и възстановява заплатена от КЛИЕНТА сума, след удовлетворяване на 3 /три/ рекламации чрез извършване на ремонт на една и съща стока в рамките на срока на гаранцията по чл.115 от ЗЗП
6. Рекламация и отказ от договор за продажба от разстояние
6.1.При получаването на стоката, КЛИЕНТЪТ е длъжен незабавно да я прегледа, и в случай, че констатира видими недостатъци като: нарушена цялост на опаковката, козметични транспортни дефекти, липса на придружаващи аксесоари, липса на придружаващи документи /който и да е от изискваните от българското законодателство/, незабавно да информира лицето, извършващо доставката. В присъствие на лицето, извършващо доставката се съставя констативен протокол за наличие на дефекти и липси в окомплектовката и КЛИЕНТЪТ отказва да получи пратката.
6.2. В случай, че КЛИЕНТЪТ не направи оглед на получената стока и не предяви незабавни претенции, стоката се смята за одобрена, и потребителят губи право да претендира на по-късен етап за транспортни дефекти
6.3. В случай, че КЛИЕНТЪТ е избрал по собствено желание куриерска фирма, с която ТЪРГОВЕЦЪТ няма договорни отношения за доставка на своята поръчка или е възложил на такава връщане на стоката обратно към ТЪРГОВЕЦА, рискът от загуба или повреда на стоката е изцяло за сметка на КЛИЕНТЪТ съгласно чл.103 ал.2 от ЗЗП. КЛИЕНТЪТ отправя претенции към избраният от него превозвач.
6.3.КЛИЕНТЪТ , който има качество на потребител по смисъла на ЗЗП, има право на основание чл.50 от ЗЗП да се откаже от сключения договор от разстояние без да дължи неустойка или обезщетение в срок от 14 дни, считано от датата на получаване на стоката, съгласно чл.50 т.2а,б .
6.4.КЛИЕНТЪТ информира писмено ТЪРГОВЕЦА за решението си да се откаже от договора за продажба преди изтичането на 14-дневния срок по чл.50 от ЗЗП, а ТЪРГОВЕЦЪТ изпраща на КЛИЕНТЪТ незабавно потвърждение на получено заявление за отказ от договор за продажба.
6.5. КЛИЕНТЪТ връща стоката на ТЪРГОВЕЦА в 14-дневен срок от предявяване на претенцията и заплаща транспортните разходи за връщане на стоката по чл.55 ал.2 от ЗЗП. Крайният срок за връщане на стоката обратно на ТЪРГОВЕЦА е преди изтичането на 14-дневния срок.
6.7. ТЪРГОВЕЦЪТ възстановява получената сума, платена от КЛИЕНТА , включително с разходите за доставка, в 14-дневен срок, считано от датата на уведомяване за решението на КЛИЕНТЪТ да се откаже от договор за продажба, като използва същото платежно средство, използвано от КЛИЕНТА . При неспазване на срока за връщане на стоката от КЛИЕНТА, ТЪРГОВЕЦЪТ задържа възстановяването на заплатената сума докато не получи обратно стоката от потребителя.
6.8. На основание на чл.55 ал.4 от ЗЗП ТЪРГОВЕЦЪТ възстановява на КЛИЕНТА намалена стойност на закупената стока. ТЪРГОВЕЦЪТ отбива от заплатената сума 15% и възстановява на КЛИЕНТА остатъчната стойност, включително разходите за доставка, когато стоката е в лош търговски вид /нарушена или липсваща опаковка/; ТЪРГОВЕЦЪТ отбива от заплатената сума 25% и възстановява на КЛИЕНТА остатъчната стойност, включително разходите за доставка, когато стоката е изпробвана /с цел да се установи естеството, характеристиките и доброто функциониране/.
6.9.ТЪРГОВЕЦЪТ не възстановява разходи за доставка, ако КЛИЕНТЪТ доброволно е избрал различен доставчик от предлаганите от ТЪРГОВЕЦА, с които има договорни отношения.
6.10. В случай на обстоятелствата посочени в т.6.1, 6.2 и 6.3, както пагуба или загуба на стоката, ТЪРГОВЕЦЪТ не възстановява заплатената сума за стоката и всички свързани с нея разходи.
7. Защита на лични данни
7.1. По смисъла на Закона за защита на личните данни „ЮБИС”ЕООД е регистриран Администратор на лични данни в регистъра на администраторите съгласно чл.14, ал.4 от Закона за защита на личните данни.
7.2. С приемането на настоящите общи условия КЛИЕНТЪТ дава безсрочно и безусловно съгласие, предоставените от него лични данни да бъдат събирани, съхранявани, обработвани и използвани от ТЪРГОВЕЦА и упълномощени от него трети лица: куриерски фирми, банки и др. за изпълнение договора за продажба от разстояние, както за акция, маркетингови активности и др. незабранени от законодателството цели, организирани от ТЪРГОВЕЦА.
7.3. КЛИЕНТЪТ по всяко време може да изиска с писмена отмяна предоставените от него лични данни да не бъдат използвани и съхранявани от ТЪРГОВЕЦА като администратор на лични данни
7.4. ТЪРГОВЕЦЪТ декларира изрично пред КЛИЕНТА , че предоставените от него лични данни не се отстъпват на трети лица за рекламни или други цели.
7.5. ТЪРГОВЕЦЪТ си запазва правото да използва IP адресите и други лични данни на ПОЛЗВАТЕЛЯ за разкриване идентичността му в случай, че това е необходимо в изпълнение на закона, юридически процедури за осигуряване спазването на настоящите Общи условия.
Информация за администратора на лични данни:
ЮБИС ЕООД, е дружество, регистрирано в Търговския регистър на Агенцията по вписванията с ЕИК 131104891, със седалище и адрес на управление: гр.София, ул. Дунавски Лебед №38 Тел: 02 9464020; e-mail: ubis_bg@yahoo.com
Ние обработваме Вашите лични данни на следните основания:
В следващите параграфи ще намерите информация относно обработването на личните Ви данни в зависимост от основанието, на което ги обработваме.
ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОР ИЛИ В КОНТЕКСТА НА ПРЕДДОГОВОРНИ ОТНОШЕНИЯ
Ние обработваме личните Ви данни, за да изпълняваме договорните и преддоговорни задължения и да се ползваме от правата по договорите, сключени с Вас.
Цели на обработката:
На основание сключения между нас и Вас договор обработваме информация за вида и съдържанието на договорното отношение, както и всяка друга информация, свързана с договорното правоотношение, включително:
Обработката на посочените лични данни за нас се явява задължителна, за да можем да сключим договора с Вас и да го изпълняваме.
Ние предоставяме Ваши лични данни на трети лица, като основната ни цел е да Ви предложим качествено, бързо и комплексно обслужване.
Лични данни предоставяме на следните категории получатели (администратори на лични данни):
Данните, събрани на това основание изтриваме 5 години след прекратяване на договорното отношение, независимо дали поради изтичане срока на договора, разваляне или друго основание. Срокът е определен от 5-годишния давностен срок за възможните претенции от договора.
ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА НОРМАТИВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ
Възможно е в закона да е предвидено задължение за нас да обработваме личните Ви данни. В тези случаи ние сме длъжни да извършим обработката, като например:
предоставяне на информация на Комисията за защита на потребителите или трети лица, предвидени в Закона за защита на потребителите
Данните, събрани съгласно предвидено задължение в закона, изтриваме след като задължението за събиране и съхранение бъде изпълнено или отпадне. Например:
Когато по закон за нас е предвидено задължение, е възможно да предоставим Вашите лични данни на компетентния държавен орган, физическо или юридическо лице.
СЛЕД ВАШЕ СЪГЛАСИЕ
Ние обработваме Вашите лични данни на това основание само след изрично, недвусмислено и доброволно съгласие от Ваша страна. Ние няма да предвиждаме каквито и да е неблагоприятни последици за Вас, ако откажете обработването на личните данни.
Съгласието е отделно основание за обработване на личните ви данни и целта на обработката е посочена в него, и не се покрива с целите, изброени в тази политика. Ако ни дадете съответноте съгласие и до неговото оттегляне или прекратяване на всякакви договорни отношения с Вас изготвяме подходящи за вас предложения за продукти/услуги.
На това основание обработваме само данните, за които сте ни дали изричното си съгласие. Конкретните данни се определят за всеки индивидуален случай. Обикновено данните включват:
На това основание можем да предоставим Вашите данни на маркетинг агенции и трети лица.
Предоставените съгласия могат да бъдат оттеглени по всяко време. Оттеглянето на съгласието няма отражение върху изпълнението на договорните задължения. Ако оттеглите съгласието си за обработване на лични данни за някой или всички начини, описани по-горе, ние няма да използваме личните Ви данни и информация за определените по-горе цели.
Данните, събрани на това основание, изтриваме при искане от Ваша страна или 1 година след първоначалното им събиране.
ОБРАБОТКА НА АНОНИМИЗИРАНИ ДАННИ
Ние обработваме Вашите данни за статически цели, това означава за анализи, в които резултатите са само обобщаващи и следователно данните са анонимни. Идентифицирането на конкретно лице от тази информация е невъзможно.
Как защитаваме Вашите лични данни
За осигуряване на адекватна защита на данните на компанията и своите клиенти, ние прилагаме всички необходими организационни и технически мерки, предвидени в Закона за защита на личните данни.
С цел максимална сигурност при обработка, пренос и съхранение на Вашите данни, може да използваме допълнителни механизми за защита като криптиране, псевдонимизация и др.
Права на Потребителите
Всеки Потребител на сайта се ползва с всички права за защита на личните данни съгласно българското законодателство и правото на Европейския съюз.
Всеки Потребител има право на:
Потребителят може да поиска изтриване, ако е налице едно от следните условия:
Потребителят има право да ограничи обработването на своите лични данни от страна на администратора, когато:
Право на преносимост.
Субектът на данните има право да получи личните данни, които го засягат и които той е предоставил на администратор, в структуриран, широко използван и пригоден за машинно четене формат и има правото да прехвърли тези данни на друг администратор без възпрепятстване от администратора, на когото личните данни са предоставени, когато обработването е основано на съгласие или на договорно задължение и обработването се извършва по автоматизиран начин. Когато упражнява правото си на преносимост на данните, субектът на данните има право да получи и пряко прехвърляне на личните данни от един администратор към друг, когато това е технически осъществимо.
Право на възражение.
Потребителите имат право да възразят пред администратора срещу обработването на личните им данни. Администраторът на лични данни е длъжен да прекрати обработването, освен ако не докаже, че съществуват убедителни законови основания за обработването, които имат предимство пред интересите, правата и свободите на субекта на данни, или за установяването, упражняването или защитата на правни претенции. При възразяване срещу обработването на лични данни за целите на директния маркетинг обработването следва да се прекрати незабавно.
Жалба до надзорния орган
Всеки Потребител има право да подаде жалба срещу незаконосъобразно обработване на личните му данни до Комисия за защита на личните данни или до компетентния съд.
Дата: 02,01,2018
София, "Ботевградско шосе" 80-102
Тел.:(+359)(2) 946 40 20
Факс:(+359)(2) 946 40 20
GSM:(+359) 885 835 479
Е-мейл:
Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.